Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Můj blog z poznámkového bloku je o vyvedené amnestijní taškařici

Kratičké poznámky o všem aktuálním, jak je přinesly zprávy z domova, ciziny a sluneční soustavy. Budu je komentovat převážně nevážně, protože Země se přece točí a katastrof jsou plné televizní svodky a bulvární tisk.

Nezlobte se moji čtenáři, že jsem vás zklamal svou mylnou předpovědí o beztrestnosti Pavla Tykače. Někdy si myslívám o svých životních zkušenostech a stařeckém moudru samá pozitiva, ale závada je na mém příjímači, i když žádnou omluvnou cedulku na čele nemám. Já bláha si myslel, že konečně bude zase legrace s odvoláním k vyšší instanci a kauza se povleče tak dlouho, až se doloudá do nenávratna. Není to pro mne jednoduché ve své ješitnosti si přiznat omyl a podívat se zpříma do klávesnice a napsat ZMÝLIL JSEM SE, PROSÍM ODPUSŤTE MI TO, JÁ TO UŽ VÍCKRÁT NEUDĚLÁM.

Musela se ozvat rána ze dvou stran, jak Vrchní soudní budově a spořivému Pavlíkovi spadly kameny ze srdcí. I mně se, ale opravdu ulevilo po prezidentově amnestii, konečně je tady úlevné vydýchnutí z převelikého napětí, zda se moje předpověď splní. Je to dobré, nemusím čekat do časů výročí Vítězného Února, už dnes si mohu výsknout spolu s panem soudcem a obžalovaným. Kdepak žádné zločinné spolčení, to jen blahovůle našeho mocnáře jim dala novou životní šanci. Pan soudce nemusí zakopávat soudní spis hluboko pod zem jako zamřelou rybu a mladý bohatec může být ještě vysmátější, mít nenasytnou mastnou hubu roztaženou chirurgickými háky.

Jsem tomu rád, že jsem se dočkal doby, kdy slušní drobní střádalové jsou na svobodě a gauneři, kteří malují tykadla na náš kapitalistický majetek za mřížemi a proto volám z plných plic TYKAČ SÍ SMETANA NO a budu volat tak dlouho, dokud si pro mne nepřijedou se slušivou kacabajkou.

Bez jakéhokoliv nátlaku nebo mučení se kaju z předchozího omylu a buším pěstičkou v rachitickou hruď Mea culpa, mea maxima culpa.

Už se těším na další amnestii, možná se bude vztahovat i na duševně vyšinuté a já budu celý, podle mediálních komentátorů, rozechvělý, jestli nebudu aspoň přeřazen na jiný pavilon bez mříží. 

Autor: Ladislav Smrčka | čtvrtek 3.1.2013 15:09 | karma článku: 16,11 | přečteno: 811x
  • Další články autora

Ladislav Smrčka

I když jsem starý vůl, mám rád novoty. Prima je moje telka.

Jsem okouzlen rozmanitostí nápadů, jak tato stanice myslí na nás, kteří nemají vylézat z hrobů a když už, nepřeje si její management, abychom o něco zajímavého byli stařeckou zapomnětlivostí ochuzeni.

2.7.2014 v 15:44 | Karma: 12,24 | Přečteno: 791x | Diskuse| Ostatní

Ladislav Smrčka

Vítejte ve sklepě aneb kartinky ze země, kde je možné všechno.

A pro některé je stále tou zemí, že není žádné jiné, kde se člověku tak volně dýše. Země, kde se lže, jako když ΠΡΑΒΔΑ tiskne.

7.5.2014 v 15:25 | Karma: 16,54 | Přečteno: 506x | Ostatní

Ladislav Smrčka

Jak "vědecky" obohatit mykologii o houbu, která neví čí vlastně je

Dostal jsem k narozeninám veselý houbový stolní kalendář, kterému vévodí na přední straně statný pravák. Ale tím všechna krása končí.

4.5.2014 v 16:17 | Karma: 7,35 | Přečteno: 419x | Ostatní

Ladislav Smrčka

Také máte stejný pocit, že vás mnozí novináři mají za vola?

Nechci si přihřívat polívčičku a nasazovat oslí uši panu generálnímu veřejnoprávnímu. Ale když začaly dostihy sledovanosti mezi ČT, Novou a Primou, řečeno slovy koňařů majitel stáje Dvořák dal order žokejům a jezdcům v sedle ČT, aby zadržovali koně.

29.4.2014 v 18:25 | Karma: 14,65 | Přečteno: 596x | Ostatní

Ladislav Smrčka

Když se nad lůžkem houpá hrazda a připomíná rameno šibenice.

Stačí rok strávený na nemocničním lůžku a vaše nálady se mění podle míry informací, ze kterých si sestavujete pomyslný horoskop nejen na den, týden, měsíc, rok nebo dva.

29.4.2014 v 14:34 | Karma: 12,08 | Přečteno: 667x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusové v noci ničili ukrajinskou infrastrukturu, znovu útočili i na Charkov

27. dubna 2024  8:05

Sledujeme online Rusko v noci na sobotu zaútočilo na energetickou strukturu Ukrajiny. Ve třech oblastech poškodili...

V Česku přibývá nakažených malárií, nemoc si lidé vozí z dovolené

27. dubna 2024  7:29

Po útlumu v době covidu-19 opět roste počet Čechů, kteří se v zahraničí nakazili malárií. Loni jich...

Izrael zaslal Hamásu reakci na postoj k ukončení války, hnutí žádalo příměří

27. dubna 2024  7:07

Palestinské hnutí Hamás uvedlo, že v sobotu dostalo od Izraele oficiální odpověď, která se týká...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Rozstřel Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1050x
Rentiér s úsměvem idiota při pohledu na výměr ČSSZ a majitel elektrického invalidního vozíku, budícího zájem dětí a závist dospělých.

Seznam rubrik