Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chtěl jsem být také VIP blogerem, ale psát pro obě strany neumím.

Píšu nyní raději o vaření, vojně a jiných hloupostech, protože chci blogovat pro svou radost a možná potěšit pár stovek čtenářů. Tím si žádné "bodíky" nezískám, neboť sedět na dvou myšlenkových židlích neumím. Nenastavuji dvě tváře zrcadlu, abych byl čtenější v řádech tisíců. Býval jsem na těchto stránkách blogerským elévem a snažil se stoupat na žebříčku popularity. Ale nejde mi to, neumím si přesedat při sebemenší zprávě v českých poplašných hlásičích.

Já nepřesedám i kdybych chtěl, jsem trochu bázlivý a malounko plem plem na hlavičku. Teď v čase předvolebním jsem trochu znejistěl a nevím komu dát svůj hlas. Jsem stále nerozhodnutý, zprávy se na mne valí z obou stran. Onehdá jsem zaslechl v rádiu situace na českých tocích dnes v sedm hodin ráno Ohře v Lounech …... A někdo mazal a cestou volal „ Lidičky blíží se katastrofa, na Hradě má sedět zasejc ňákej lotrando, co nás chce zašantročit do Němec, poněvádž neumí mluvit po našom. Prej je to kníže, to bude némlich takový jak za Háznberků, bóže co já se naúpěl a celejch třista let. Tudymá poteče nejčko Eger a já nebudu Louňák, vono se to tady bude menovat ausgerechnet kristapána Laun „. Čtenáři nedivte se, jsem nesmělý a léčím se. Mě tyto hlasy lidu zaskočí, nejsem si totiž jistý, zda nejsou Boží.

Taky o tom druhém jsem slyšel, je takový vzdělanější, jak je vtipný a dokáže se každému vlichotit. Nejen novinářům, ale i nám sociálně slabým, neboť nás považuje zřejmě za mírně slaboduché. Jen se bojím, aby za nás „ náš zlatý táta „ mnoho nedýchal, protože by mohl dostat souchotě a já se nechci dělit o místo v pořadníku v rehabilitační léčebně. A samozřejmě bych mu nezapůjčil Symbicort 200 ® nebo Atrovent N, neb je skromný a nafoukaný dost. Eo ipso já mám CHOPN III. stupně a on se může léčit za dělnické peníze poněkud komfortněji v tom jejich vládním Sanopzu či na zdravém vzduchu Vysočiny.

Jsou jedinci, kteří umí sedět nejen na dvou židlích, protože jim stačí zaklínadlo Jsem sice antikomunista, ale neházím je všechny do jednoho pytle. A novodobí Stejskalové, členové gangu Bratstvo kočičí pracky a milovníci starých pořádků klikají a klikají. Oni to považují za stranickou povinnost a každý kýval je jim dobrý. A psát líbivě pro tuhle suitu sešlou věkem i myšlením nechci a nebudu, protože to ani neumím. Nesedím na dvou židlích, i když vím, že ta druhá by mohla být přece jen polstrovanější, takové křesílko na blogerském Olympu.

Proto budu raději psát i nadále o hloupostech, moje mozková kapacita je i tak dost vytížená, já totiž nevím, jak se k těm výšinám vyšplhat. To dávají nejlepším šplhounům nějakou gold kartu, kterou bych se mohl chlubit, kam bych jen přišel i já? Bóže, to by byla krása.

I v koutku duše bych se rád pyšnil a holedbal, jaký já jsem oklikovaný kabrňák.

Autor: Ladislav Smrčka | středa 23.1.2013 20:37 | karma článku: 7,72 | přečteno: 419x
  • Další články autora

Ladislav Smrčka

I když jsem starý vůl, mám rád novoty. Prima je moje telka.

Jsem okouzlen rozmanitostí nápadů, jak tato stanice myslí na nás, kteří nemají vylézat z hrobů a když už, nepřeje si její management, abychom o něco zajímavého byli stařeckou zapomnětlivostí ochuzeni.

2.7.2014 v 15:44 | Karma: 12,24 | Přečteno: 791x | Diskuse| Ostatní

Ladislav Smrčka

Vítejte ve sklepě aneb kartinky ze země, kde je možné všechno.

A pro některé je stále tou zemí, že není žádné jiné, kde se člověku tak volně dýše. Země, kde se lže, jako když ΠΡΑΒΔΑ tiskne.

7.5.2014 v 15:25 | Karma: 16,54 | Přečteno: 506x | Ostatní

Ladislav Smrčka

Jak "vědecky" obohatit mykologii o houbu, která neví čí vlastně je

Dostal jsem k narozeninám veselý houbový stolní kalendář, kterému vévodí na přední straně statný pravák. Ale tím všechna krása končí.

4.5.2014 v 16:17 | Karma: 7,35 | Přečteno: 419x | Ostatní

Ladislav Smrčka

Také máte stejný pocit, že vás mnozí novináři mají za vola?

Nechci si přihřívat polívčičku a nasazovat oslí uši panu generálnímu veřejnoprávnímu. Ale když začaly dostihy sledovanosti mezi ČT, Novou a Primou, řečeno slovy koňařů majitel stáje Dvořák dal order žokejům a jezdcům v sedle ČT, aby zadržovali koně.

29.4.2014 v 18:25 | Karma: 14,65 | Přečteno: 596x | Ostatní

Ladislav Smrčka

Když se nad lůžkem houpá hrazda a připomíná rameno šibenice.

Stačí rok strávený na nemocničním lůžku a vaše nálady se mění podle míry informací, ze kterých si sestavujete pomyslný horoskop nejen na den, týden, měsíc, rok nebo dva.

29.4.2014 v 14:34 | Karma: 12,08 | Přečteno: 667x | Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Neapol zasáhlo zemětřesení o síle 3,9. Ohnisko se nacházelo na svahu sopky Vesuv

27. dubna 2024  9:52

Oblast kolem sopky Vesuv nedaleko jihoitalské Neapole v sobotu ráno zasáhlo zemětřesení o síle 3,9....

Veřejnoprávní média by neměla mít zisk z reklamy, zní z Asociace komerčních televizí

27. dubna 2024  9:41

Mediální manažerka Klára Brachtlová už rok stojí v čele Asociace komerčních televizí (AKTV). Tu...

Bystroň tvrdí, že balíčky od Ruska nedostal. Stěžuje si, že se stal obětí kampaně

27. dubna 2024  9:12,  aktualizováno  9:25

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň se ohradil proti článku magazínu Der Spiegel,...

Kanada přispěje české iniciativě na dělostřeleckou munici. Přidá i na drony

27. dubna 2024  8:55

Kanada poskytne další peníze na ukrajinskou výrobu dronů a na českou iniciativu, jejímž cílem je...

  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1050x
Rentiér s úsměvem idiota při pohledu na výměr ČSSZ a majitel elektrického invalidního vozíku, budícího zájem dětí a závist dospělých.

Seznam rubrik