Ladislav Smrčka

Rentiér s úsměvem idiota při pohledu na výměr ČSSZ a majitel elektrického invalidního vozíku, budícího zájem dětí a závist dospělých.
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1050x

Seznam rubrik

Ladislav Smrčka

Všem mým stávajícím i budoucím čtenářům.

Přece nám nebudou rozmary počasí kazit náladu jarních svátků. Vždyť jsou předzvěstí něčeho hezčího, co nás teprve čeká. Proto Velikonoce budiž velebeny, protože v nás probouzejí chuť být i lepšími.

30.3.2013 v 10:44 | Karma: 0 | Přečteno: 45x | Osobní

Ladislav Smrčka

PF

Nejen pro milovníky líbezné Šumavy, do které jsem se zamiloval na první pohled a Sušické, kde jsem našel svůj druhý domov. Je pro všechny lidi dobré vůle, kteří mne znají a hlavně pro mé čtenáře, kterým se líbí moje blogy.

30.12.2012 v 22:44 | Karma: 0 | Přečteno: 78x | Osobní

Ladislav Smrčka

Vzpomínka pozdně dušičková 1.

Nepřišel jsem s blogem pět minut po dvanácté. Jen nevzpomínám na rodiče okázale, aby všichni viděli, že na oba myslím. Nepotřebuji si jednou za rok vzdychnout na hřbitově, kde je víc živých než mrtvých. Nemusím se třást strachy i bezmocí, kdo si přisvojí kytičku, věneček z chvojí nebo svíčku z jejich hrobu. Nepřáli si, "abych musel někam chodit "jen z tradiční povinnosti.

6.11.2012 v 22:17 | Karma: 7,24 | Přečteno: 609x | Diskuse| Ostatní