Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Až se mě sbíhají sliny, vážený pane!Pěkné počteníčko a karma k tomu !!Docela si dovedu představit tu konzumaci;-)

0 0
možnosti

Přestože je mi kulinářský styl pana Pohlreicha blízký, na svíčkovou si nenechám sáhnout ani od něj. Nakonce je oblíbená hosty i v jeho restauraci. :-)

1 1
možnosti
Foto

Jojo, svíčková :-) Možná je to zvěrstvo, ale pomalu to všechno peču v troubě (naložené maso s hromadou zeleniny), pak usilovně pasíruju, z čehož mě bolí za krkem (zbavím se při tom koření), rozmixuju na jemno, přidám 30% smetanu, ale žádnou jíšku (stejně mi v té omáčce zpravidla naběračka "stojí"). Knedlík co nejjemnější, aby vynikla chuť. No a samozřejmě brusinky nebo aspoň rybíz ala brusinky s citronkem. Ňam :-)

4 0
možnosti

Nejdřív smažím a smažím a karamelizuji, poté též pomalu peču. Také pasíruji (koření si balím do plátýnka, aby mi tam nějaké nezbylo). dávám čerstvý tymiánek a lžíci plnotučné hořčice. A podávám s karlovarským knedlíkem s petrželkou a brusinkový terč. Jojo, už vím, co budeme mít o víkendu k obědu :-)

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS